8 FAKTA MENAKUTKAN TENTANG PENJAGAAN BRA YANG WANITA PERLU AMBIL TAHU!!!

MOHON SHARE!!!! 8 FAKTA MENAKUTKAN TENTANG PENJAGAAN BRA YANG WANITA PERLU AMBIL TAHU!!! BAIK TAKE NOTE SEBELUM PAYUDARA ANDA KENA PENYAKIT!!!

Brassiere itu adalah yang intim dan mungkin Tempahan didera dari semua memakai intim dons seorang wanita. Kita ambil untuk tujuan sangat coli yang menyokong payudara dan menyimpannya dalam bentuk yang diberikan. Hampir seperti kulit kedua, bra yang datang di penghujung hari sejurus sebelum memukul guni dalam fag, atau kadang-kadang tidak.

Berapa ramai daripada kita lupa untuk Tukar coli yang kerap kerana kita mendapat begitu selesa di dalamnya? Membersih diri mereka pada masa-masa boleh soalan, dan lebih teruk masih memakai saiz salah tanpa disedari untuk waktu yang lama mungkin. Adakah kita mengetahui apakah keburukan yang dilakukannya untuk payudara kami?

Masa kita belajar beberapa fakta tentang coli tersebut dan penggunaannya yang sesuai. Perkara-perkara yang kita perlu kenal lama!

1. secara jujur, berapa kerap Adakah anda mencuci bra anda?

Maksimum tiga memakai, maka anda perlu kupasan coli itu dan basuh. Tempoh. Ia mengekalkan tahap kebersihan badan di tempat dan yang paling penting, denganmemakai dalam tempoh yang panjang masa anda akhirnya regangan fabrik, membuat cawan yang lemah. Dengan cara yang anda berputar pakaian anda, anda mesti coli anda juga.



2. Adakah anda benar-benar tahu bagaimana untuk mencuci bra anda?



Kami benar-benar berharap anda tidak melambakkan mereka dalam mesin basuh, dan lebih suka ke tangan basuh mereka sebaliknya. Mesin basuh dari bra boleh memporak-perandakan dengan kusyen cawan di dan dismember cangkuk di atau meninggalkan mereka dengan jagged tepi. Sentiasa tangan basuh coli anda seperti apa-apa barang pakaian yang lain.



3. apabila kali terakhir anda dikira payudara anda?



Badan anda menjalani perubahan berterusan melalui perubahan hormon, penurunan berat badan, berat atau pun mengandung. Dalam hal ini semua saiz payudara anda cenderung untuk menukar, kadang-kadang dengan ketara, tetapi pada masa yanglain sedikit. Tetapi kami terus memakai coli yang kita telah lepas tiga tahun sedar hakikat bahawa mereka mungkin tidak dapat saiz yang betul. Pastikan anda mempunyai payudara anda dikira setiap enam hingga lapan bulan tanpa pengecualian.



4. anda mengetatkan tali coli setiap kali mereka merasa longgar



Jawapannya tidak berbohong dalam mengetatkan tali apabila mereka merasa longgar, tetapi dalam cawan di yang tidak sebahagian daripada tugas sokongan. Anda merosakkan bentuk payudara anda dengan hanya mengetatkan tali tanpa mengganggu banyak dengan cawan. Bilakah coli yang terasa longgar dan Haus, masa untuk dapatkan yg baru.



5. Adakah tali coli anda meninggalkan tanda atas bahu anda?

Ingat ianya bukan tentang bagaimana dilengkapi bra anda adalah, agak berapa selesa sebenarnya. Ia harus membolehkan anda untuk bernafas, memudahkan pergerakan, dan paling penting, membolehkan tisu-tisu payudara anda untuk berkembang dan kontrak. Apa jua saiz yang anda pakai, pakai yang selesa.



6. anda lupa untuk mengambil kira bra anda sebelum pergi ke katil

Jika anda memakai coli tidur terutamanya bra underwire kemungkinan bahawa anda menyekat peredaran saraf ke tangan anda dan menghalang otot pectoral anda dari santai. Yang cangkuk coli itu juga boleh menyakiti anda masuk tidur, dan disebabkan penumpahan Piala anda mungkin bahkan membangunkan kerengsaan kulit dansista jika dipakai terlalu lama. Tarik nafas percuma, tidur bersendirian coli yang percuma, mudah.




7. Bilakah secawan terasa longgar lebih daripada yang lain

Anda tidak risau mengenai sesuatu kerana pada hakikatnya saiz payudara yang satuadalah sebenarnya lebih besar daripada yang lain, sangat sedikit walaupun. Itulah sahaja cara yang ia adalah. Ia tidak memikirkan tentang pakaian yang anda pakai, sudah tentu.



8. Adakah anda memakai coli yang anda miliki?

Coli terlalu seperti pakaian adalah untuk berubah dan dipakai. Hanya kerana andamendapat selesa berpasangan mereka, anda tidak akan mendapat mengganggu dengan banyak. Anda perlu menukar coli anda, putar mereka. Jumlah yang ideal adalah antara tujuh hingga sepuluh dalam almari pakaian wanita.



Memberi lebih banyak perhatian kepada bra anda, mereka benar-benar penting untuk kesihatan payudara anda.

0 Response to " 8 FAKTA MENAKUTKAN TENTANG PENJAGAAN BRA YANG WANITA PERLU AMBIL TAHU!!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close