Sayu : Ini cerita sebenar Bakal PENGANTIN Lelaki temui ajal Jatuh dari Tingkat 8 Hotel di Danok (5Gambar)


Alor Setar : Noor Hafizah, 22, berkata, tunangnya, Mohd Amirul Rais Khalid, 24 sanggup bercuti bersama rakannya di pekan Dannok, Thailand, Sabtu lalu, sambil membeli barangan untuk hantaran untuk majlis perkahwinan kami pada 10 Disember depan.
Katanya, dia hanya mengetahui kejadian itu apabila rakan tunangnya datang menemuinya di Pulau Pinang dan menyerahkan segala dokumen pengenalan diri milik arwah sebelum memaklumkan Mohd Amirul dipercayai terjatuh dari balkoni tingkat lapan sebuah hotel di pekan Dannok.



Amirul tidak terus meninggal di tempat kejadian sebalik nya arwah sempat dirawat di sebuah Hospital tetapi terpaksa menggunakan mesin sokongan hayat, namun setelah bertarung nyawa Amirul atau lebih mesra dengan panggilan Rais telah dijemput ilahi.
Yang paling menyedih Hafizah atau lebih mesra dengan Fyza memaklumkan melalui laman sosial nya yang majlis kahwin nya pada 10.12.16, ini di batalkan dan ini amat mengundang pilu rakan-rakan dilaman sosialnya dan arwah.
Semoga keluarga arwah Amirul dan Fyza tabah menempuhi dugaan ini, Al fatihah dan Salam Takziah.

0 Response to "Sayu : Ini cerita sebenar Bakal PENGANTIN Lelaki temui ajal Jatuh dari Tingkat 8 Hotel di Danok (5Gambar)"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close